חמישי, 19 מרס 2015

5 סיבות שבגללן לעסק שלך מגיע אתר אינטרנט איכותי

אם אתה מנהל עסק, קטן או גדול, אתר אינטרנט הוא כבר מזמן משהו שמצופה שיהיה לך. אבל יש הבדל בין אתר שנמצא רק כדי שיהיה אתר לבין אתר איכותי. השקעת הזמן והתקציב הנכון באיכות אתר האינטרנט יועילו לעסק שלך במספר דרכים חשובות.

שם
עליך לרשום את שמך.

עליך למלא את כתובת האימייל.

נייד
עליך למלא מספר טלפון.


Invalid Input

  1. יצירת תדמית אמינה.
  2. לקוחות חדשים ימצאו אותך.
  3. להקל על הלקוחות.
  4. הפצת מידע וניהול דו שיח.
  5. להגדיל את היקף החשיפה של העסק.

יצירת תדמית אמינה

אם לעסק שלך יש אתר איכותי, אתה יכול להתחיל לקבל שליטה בנוכחות העסק והמוניטין שלו ברשת האינטרנט ולייצר אמינות בעזרת אתר האינטרנט. לדוגמה, אתר שמתוכנן ומוצג באופן ראוי יספק חווית שימוש וגלישה טובה יותר עבור המבקרים באתר - הם יקשרו את החוויה הזו עם כלל שירותי העסק שלך.

לקוחות חדשים ימצאו אותך

אתר אינטרנט הוא כמו חלון ראווה לשרותים והמוצרים שלך, לקוחות פוטנציאלים יכולים לגלות אותך בכל רגע ביום. אם איכות האתר של העסק טובה, התוכן מוצג כראוי ויש התחשבות בהנחיות קידום אתרים, לקוחות ימצאו אותך בחיפוש גוגל בלי שתצטרך לעשות שיווק אקטיבי ויקר.

להקל על הלקוחות שלך.

לקוחות קיימים וגם לקוחות פוטנציאליים רוצים לדעת אינפורמציה על העסק ולפעמים הם רוצים לגלות מידע זה בלי להצטרך להתקשר בטלפון. בלי אתר אפקטיבי שקל למצוא בו את המידע שחיפשו, הם עלולים להיות מתוסכלים ואם הם בתהליך של השוואת חברות אז הם ילכו למתחרים.

הפצת מידע וניהול דו שיח.

אתר אינטרנט איכותי הוא גם דרך טובה לקידום דו שיח עם הלקוחות. ברמה הבסיסית זה יכול להיות משהו פשוט כמו לעודד אותם לשלוח אליך הודעה או משוב בעזרת טופס. או שאתה יכול לשלב בלוג או פורום באתר כדי ממש ליצור שיחה עם הגולשים.

להגדיל את היקף החשיפה של העסק.

אתר איכותי יכול לסייע בהתרחבות לתוך נישות חדשות על ידי קידום מוצר או שרות חדשים, או בעזרת חשיפת העסק למעבר לגבולות הגאוגרפיים אליהם השיווק שלך מגיע כיום.

אלו רק מספר יתרונות שמפיק אתר איכותי עבור העסק שלך. במשך הזמן ובעזרת השקעה מתמשכת - אפילו בקנה מידה קטן - העסק שלך יתחיל להרוויח בדרכים רבות נוספות.

אנו חברה לבניית אתרים ששמה דגש על יעילות האתר עבור העסק שלך.

ליצירת קשר:

שם
עליך לרשום את שמך.

עליך למלא את כתובת האימייל.

נייד
עליך למלא מספר טלפון.


Invalid Input

 

עודכן לאחרונה ב שני, 14 דצמבר 2015 13:41
5 סיבות שבגללן לעסק שלך מגיע אתר אינטרנט איכותי - 5.0 out of 5 based on 1 vote
אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

עודכן לאחרונה על ידי אריק דיאמנט

דרג פריט זה
(1 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג